星期三, 10月 24, 2007

大閘蟹

首次與友他一同去食大閘,見就見得多食都係第一次,D膏確係多到不得了好肥美,好好味,雖然我只食了兩隻,不過我經已覺得我今年經已食夠了....因為太膩啦...好難想像肥姐可以一口氣食6隻....唔暈就有鬼啦!

5 則留言:

匿名 說...

周圍都講緊大閘蟹..勁想食..我都約緊d FD一齊食~
你去邊到食ar??

GG

JACK 說...

我地一行人去左東海食....幾足料...算幾合理

Sideco 說...

食呢D都係一至兩只止!如果吾係無福消受!

Unknown 說...

你呢篇除左可以叫處子下東海之外,亦可叫處子過錯海,哈哈

JACK 說...

re Co: yes yes!!

re AA: 唉....真攪笑!