星期三, 10月 17, 2007

新方向

終於下定決心....去嘗試去考鼓試,今天與朋友兼我的鼓sir...提議過考鼓試事而,他應為以我現時的實力,可以試下5級鼓試,當然當中仲會有好多好多野要細執才能達標,而且5級試並不是想像中的容易(全8級),分別分為自選歌曲,聆聽部份,mark譜部份,後面2個我為最弱,看來要開始下點苦功一可.....

而且考試都要多點資金,又要應負鼓試,又要book房練野,上堂又架密左...也得了省點金錢了

軒一發動全身,親早點計劃一下 ........這就是我的新方向了!!

10 則留言:

匿名 說...

cool~ 踏出你嘅第一步,努力呀!!
GG

JACK 說...

ha...特然張興趣變成考試.....好緊張!!同好有壓力!

Ryan 說...

你有壓力,我有壓力,努力呀!

Sideco 說...

支持!努力啊!My friend!

Unknown 說...

精神上支持呀~
去考試某程度上係一種對自己既承諾,祝考試成功!

JACK 說...

re ryan & Co :thx...

re aa: 感覺同結婚差不多,一張紙不代表D乜野,不這還是會做的!!

Dicky Chan 說...

打鼓喻結婚,妙!!
咁幾時簽張結婚證書?

JACK 說...

考到果時..就係成婚之時...當然果張野都不代表D乜野!

ivan 說...

同5奶結婚之後...
好快就有6,7,8奶..
享齊人之福~

JACK 說...

急不來...step by step la!!