星期四, 8月 09, 2007

時間~~~

想再揪多D時間練鼓,想再揪多D時間練bass,想再揪多D時間OT做晒我手頭上嘅野,想揪D時間做返個website,想揪D時間用返下個3D softwear, 想揪多D時間訓覺,想揪多點時間睇下我家中未得閒睇嘅碟,想揪時間去旅行,想揪時間四圍影下相,想揪D時間睇下書,想揪時間去多D展覽 ......sorry!!就係咁揪唔到時間拍拖

12 則留言:

Dicky Chan 說...

對於你最尾那句,唔係『就係咁揪唔到時間拍拖』
而應該係
『就係咁唔想再揪時間拍拖』

Sideco 說...

有得必有失!

吾得吾好強行揪下!會出事架!HA...!

JACK 說...

re dicky:文化人果然係唔同D!!一中見血!!


re Co:yes yes

匿名 說...

仲有要揪點時間陪仔仔呀 :P

ivan 說...

隻揪囉...
你米訓呀~

JACK 說...

re Saru :係呀!!仲有佢,同埋屋企人

re Ivan :我而家就係唔夠揪....點算

匿名 說...

『就係咁唔想再揪時間拍拖』 定『甘本唔想拍拖』??

GG

JACK 說...

兩樣都有D啦!!

Unknown 說...

時間唔係抽出黎,係安排出黎既。
響不斷擁有既同時,又要捨棄,或者叫"放低"。拎得起放不底 and 拎不起放即低 都唔係咁好,哈!
祝你一日有48小時駛,我就希望只係得12小時一日就好....

JACK 說...

無啦....太多野想做啦!!48小時都唔夠用!!

Unknown 說...

係咪揪D時間睇清楚吓自己,或者睇吓"與神對話".

JACK 說...

that is good idea...我對一D哲學思想好有興趣!!