星期五, 8月 03, 2007

不能理解

在世界上有好多野都不能理解!!如果你在問(如何成為一個好人,如何成為一個好爸爸,如何成為一個好媽媽)我相信周遭每個人都可以好易咁答到你,而且個答案都唔會相錯得太遠!!就好似經已有左個公式答案一樣,在每一個人嘅腦入面經已有個共同答案.....這過就是人類社會中最基本的共同價值觀...

但現實世界就是令人難以理解,一方面知到點做一個好人或一個好爸爸,一方面又走去殺死自己個仔???令我完全不能理解,點解可以一方面知到點樣做人...而另一面就做出一D完全相反嘅行為!!....一

5 則留言:

ivan 說...

人腦太複雜勒...科學家都解唔到..佢只可以話比你聽..分析你官能接收到既訊息..邊一d區域有異常反應..重要因人而異..有高有低..有d人又無反應..
佢既基因..佢既出身..佢既經歷..
都可以塑造出一個不一樣既人...

控制到自己就重係一個人..
控制唔到就係變左禽獸..

Unknown 說...

保羅話:立志為善由得我,行出來卻由不得我。

因為好多時你心中想做一樣野,但係點都冇辦法做到,好多時未必係能力問題,而係心魔作怪。

例如考試前我好想勤力d溫書,不過番到屋企唔知點解就會去左去訓覺(平時邊有咁早訓?)。我唔係冇能力去溫習,而係好似有個心魔(定睡魔?)響度急call咁。

JACK 說...

多謝兩位宗教與非宗教的專業分析

Unknown 說...

本人並非豬葉~~呵呵

Unknown 說...

近期睇咗本書"東京鉄塔.....老媽和我,有時還有老爸"作者:Lily Franky.可感受到人性的一点点,雖然難受但個心係暖暖..