星期日, 10月 22, 2006

Label

Label 這個字可以有幾個意思..

1. 係一件死物,用作區分之用....又或者用作標名之用,如藥水上面嘅標籤....

2.就係一個形容詞,用作張一個標籤難化,例如有一電視藝員經常做奸角,咁就好容易比其他人張佢標籤化,當大家再次見到佢嘅時候,自自然然就會好容易當左佢係一個奸角.....又或者比人label左你係一個無乜有作為嘅人,咁樣嘅一個罪名.....就好難洗得去....同時別人就會以一庫有色眼鏡去睇你...又可能係睇死你......

其實在成個環境中,同上例子不難找到,又可能自己做左都未必知......本人好怕比人label....怕比人定左形(其實都經已比人定左形).其實有時別人只係見到你嘅一小部分,又或者太早下了定論,而妄顧的把你分類,但可惜比人label左就好難返轉頭,又可能要花上好大嘅勤力至會令人對你改觀...又或一路都不能改變...............

7 則留言:

匿名 說...

我都有同感!~ 我發覺我不知不覺間俾人label左一個形象/感覺, 但同我自己內在係唔同嘅, 有時都幾忟! 但當唔只一個人都咁認為時, 自己又會諗...其實我係咪真係咁, 而自己唔覺或者一直係到..呃緊自己~

GG

JACK 說...

re aa : 通常比人label左嘅野...都唔方係好野....

re GG : 到底係人地錯誤label,定係自己本係有問題...這個問題.....有時真係好難答....不過好多時都係信我自己多D....

Ryan 說...

label─
像衣領上標籤印上的符號:可乾洗,可用65度攝氏溫度水清洗。
指示清晰,大家方便處理。
我個人認為自己被人label倒不錯,只要是removable。
至於你有點不太喜歡別人給你的label,冇辦法,待時間証明,甩掉它。

Dicky Chan 說...

label係社會好難避免,正如我都俾人label左係人肉地圖,成日都俾人打來問我a→b搭咩車。

講返,有d人係懶醒望你個樣就label你係咩類人就最仆街,重要周圍唱,通常最令人不悅就係呢款,與事實不符的。

JACK 說...

re Ryan : 好多時可能label貼得太實....甩唔到...

re Dicky :我最最怕果D......你睇清楚至好講呀....

匿名 說...

冇錯~..我都係信自己多d..HEE~

自己覺得OK 咪得囉, 唔駛理人點睇!
(到最後我會咁樣懶瀟灑..安慰自己..哈!)

gg

匿名 說...

有時睇外表會將人label,不過了解深左之後就會知外表與事實不符, 所以你真正嘅朋友會明白你嘅~~~