星期一, 10月 30, 2006

友人婚禮......23小時......直踩

一個識左好多年嘅老死結婚....有幸成為兄弟團之一.....做兄弟對我面言都係一個初哥.....好多野都唔係有識....主要都係執頭執尾咁啦.....不過今次做兄弟真係好唔簡單....絕對係一個長時間作戰........

am 3:45 在家出發
am 4:15 開門利事
am 5:30 難開女家
am 6 :00 返回男家
am 8:00 女家回門
am 11:00 註冊
pm 1:30 lunch 開會
pm 2:30 小息
pm 4:00 到酒樓
pm 11:30離開酒樓
am 12:00 酒bar飲野
am 2:30 回家

我嘅真正工作主要係負責game 果part,,所以到左酒樓我至係最忙嘅時候......多得各姊妹通力合作....至得而順利進行...

之前果日由於有野要做,只是小睡1個小時多.....兩日加埋都係訓左3個鐘頭左右......攰到不得了.....不過成日行程都總算順行....

也在此祝佢地新婚快樂...

27 則留言:

匿名 說...

你咁既行程..
我好驚我12月個個姊妹團喎.,.
4 点起身....嘩.......

frankie

JACK 說...

re frankie : 經已算係順利架啦...

Sideco 說...

真係身負重任!你呢封利是真係吾易賺!Ha...!

Ryan 說...

入場留名原來很麻煩,有時主人家帶了來賓入去影相,我們點名就唔齊!

經你一提,我發覺自己擅離職守,忙著跟你一起準備遊戲,哈!

Ryan 說...

oh,新郎沒派利是!?

JACK 說...

re Sidco :...一個字...攰

re Ryan :都唔算擅離職守...我地去準備遊戲嘅時候,人客都已齊左7788,而且佢呀哥一路都有在門口,我有交帶底我地去準備第二D野,而且game我都係有份負責.....

匿名 說...

haha.. 女仔仲要起身化妝tim, Frankie你做定心理準備啦!!

Good expenrience, rite?!...我諗真係會好攰, 但係為左自己老友,睇見佢咁開心都係值得ge...heehe

GG

匿名 說...

咁早~
好少喎...辛苦喇

JACK 說...

真係好早...接左新娘都未天光

purpleaileen 說...

而家都好少咁早...因為真係好辛苦,以我差不多做左10次姊妹經驗,好彩係未試過(我好似肥田添),相信你地真係好累,當然老友識做,份利是大封d,咪大家開心d囉。
不過記得有一次聽朋友講,又係零晨就接新娘,零晨3點擺酒,係酒店擺呀﹗估唔到既係真係有8-9成出席喎﹗好似話佢地既鄉下叫"偷新娘"喎﹗

JACK 說...

真係..世事無奇不有喎...

匿名 說...

哇~ 早上4:15 開門利是!!
哇...哇.... 咁早!! 新娘又化得切妝!!

匿名 說...

根本都冇瞓咁滯啦.
實化到架

frankie

ivan 說...

haha..早到咁..
而家d儀式都無人做得咁足..
年頭做左兄弟兩次都覺得唔稱職..
好似無從入手咁..haha~

JACK 說...

re 無名士& Frankie: 好似成班姊妹都無訓過.......

re ii : 我都唔係太知自己稱唔稱職呀.....盡左力啦..

Sideco 說...

D姊妹得吾得?

JACK 說...

...吾得

Sideco 說...

Ha...!真係.....情與義值千金......!

Dicky Chan 說...

乜你咁架,話d姊妹唔得.....我作為義務攝影都唔會咁講,我唔會講『唔得』,而會講.....唔係我杯茶。

JACK 說...

re Dicky :我直接D姐....如果以中文直譯你果句英文,應該係“佢地唔岩我胃口“。

匿名 說...

5:30AM出門...好早下

JACK 說...

re Ling 都幾早下架.......不過我醒唔想你係邊個??haha

匿名 說...

同你有一面之緣炸唔記得唔奇..haha

JACK 說...

一面之緣???幾時一面過呢??

匿名 說...

上年必必蕉時

JACK 說...

ooooicic...醒起啦....在AA屋企果次.....:) sina 人??

匿名 說...

bingo