星期三, 5月 17, 2006

個感覺唔同晒

仲有一個月就世界杯,不知道由幾多年前開始,世界杯變成左有線電視的專利,無裝有線嘅朋友,就無得睇,還記得90世界杯時,
當年仲係讀緊小學,半夜三更扒起身,開著無線電視睇波,當時咁多場比賽,我相信都睇左一半有多.......當時睇波都仲係唔洗比錢,世界杯一到就好似一個極大嘅盛事,全城哄動.

回到而家呢,雖然都仲係一個盛事,但就好似失色左D啦....一來要比錢至有得睇,(就算去bar睇都係要比錢)二來可能有線成日都有波睇啦4大聯賽是播晚播....球迷好似經已慣左晚晚有波睇...到左世界杯都無乜感覺掛........

7 則留言:

ivan 說...

人大左..心態亦變左..
唔知係變好左..定變壞左~
希望唔係變態左^^

匿名 說...

但對你既感覺依然沒變,
仍然咁貪玩,
哈哈﹗

JACK 說...

無錯.....work hard, play hard

Ki. Yee 說...

我都係覺得..亞叔講波是最搞笑!!
第二個就是吳幌榮都好得架!!
呢d全都是無線的班底。

有線都係差dd!!

支持英格蘭!!英格蘭加油!!!!!

JACK 說...

又有一樣野好唔明成日話hk人同英格蘭有情義結,所以好多人會中意英格蘭,.....咁到底有咩情義結呢??

Ryan 說...

我覺得世界盃只於收費台當然有影響觀眾人數,相對上我較應同你第二個point"慣左晚晚有波睇",球迷雙眼已經麻痺了,看世界盃興奮程度自然降低。

至於英格蘭情意結,不難解釋,我們這一代,及上一代甚至再上代都受到英國統治,很多東西都受到他們及其文化影響和薰陶,多年殖民統治,港人生活得十分不錯,對英國有好感亦十分正常,我相信英式足球運動亦是由他們引入香港吧,假設當年美國殖民統治香港,相信美式足球會在香港大熱!?的士英語會叫cab,唔係taxi!!!

Ki. Yee 說...

哈哈! 支持英格蘭!!另一因素...
好多靚仔囉~ 你知嗎..現在好多女睇波..好多都是睇靚仔。
你留意下, 有無女仔會睇巴拉圭,沙特亞拉伯個d呀!! 因為都無靚仔..哈哈!!