星期日, 5月 14, 2006

好難服侍嘅香簡人

其實香簡人嘅生活品味真係好鬼怪,一時一樣仲要係一鍋風咁樣去做,熱潮一過左就立即提都唔提.......好鬼現實......除左品味之外佢地對要求嘅野都有D故怪,就正如不停會話無記電視劇千篇一律全無創意,但當有出位或踩線位嘅時就會立即正直起來,又話教壞細路,又話要家長指引,又話唔應該播......咁即係點呀??乜野都係你講晒.........

就正如剛剛睇左個blog係講一個TVC (食京都念慈菴枇杷潤喉糖 哈囉,我係Chris)果個廣告,竟然有人留comment話(個太誇張了,攪到好似自戀狂,呢d要家長指引喇!)......唔係化.....,個adv好唔好就唔想就此批評,但係就足以證明香簡人嘅接受能力係差過人啦.......

又正如有露點嘅藝術作品,在外國嘅生活雜誌其實十分普遍,但香簡總有一些為道人士,出來指責世風日下 道得淪亡,....大佬唔該你可唔可以用藝術角度,而唔好用有色眼鏡去睇呀......而點解你會用有色眼鏡去睇,會唔會係因為你睇得太多四仔呢?

6 則留言:

匿名 說...

岩又講唔岩又講﹐乜都搵黎講一餐,呢d就係所謂既言論自由。
我反而覺得個"hello,我係chris"的廣告幾有創意喎﹗
至於裸露,是中國人的傳統思想和文化不同而已;在外國人來講﹐裸露身體不是怎麼一回事;非洲土人都著得好少咖﹗

JACK 說...

其實而家中國大陸嘅思想,比我們仲開放得多.....可以接受嘅野中比我地多......

Dicky Chan 說...

我個人覺得
香港有自己本身既獨特文化,就係乜野傳統及西方文化撈埋一堆既亂種,好多人都係咁。

攪到有d人係會精神分烈,見到露點就係4級,真係笑死人。

好多時就係呢d抑壓,今日竟然捉到條男人著空姐制服.....重屈q人係色魔....
你幾時見過色魔要著裙同絲襪,最多都只算係變態。

另外,我又真係唔知差佬會用咩野落佢charge,著空姐制服遊街?

我真係好羨慕日本仔,可以拍出一d下北glory days既日劇....你話佢咸嗎,我不否認,但funny多於色情囉。

重有就係,好多時講有味笑話,女性都比男性笑得大聲。

JACK 說...

其實果個呀叔都係cosplay姐....大把靚仔都係咁啦.....我都覺得有時有D女性比男性講D有味野,,可以去得更盡...

匿名 說...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

匿名 說...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»