星期三, 12月 30, 2009

聖誕禮物


2010年的聖誕禮物

好多年沒有收過由老豆送給我的聖誕禮物,2010收到的竟是1部玩具車....有點意外...有點摸不著頭腦....點解老豆會買件咁樣的禮物比我呢?...佢係咪唔知到我經已係一個29幾嘅成年人呢!....與其去找出原因...不如唔好再鑽牛角....用最直接的想發,可能答案會來得簡單,答案簡單不過 “就係因為佢見到台玩具...就想起我law!...想起我..就買比我law!.....一點也不廢力地找出一個原頭...無非都係1個關心!

不論佢係1份遲了好多年的禮物.....定還是早左好多年的禮物(for 個孫用) 收到時的感覺同樣是窩心的....謝謝...

4 則留言:

匿名 說...

在父母眼中的兒女,是永遠長不大的。
爆格;P

匿名 說...

呢份係2009年的聖誕禮物,明年聖誕可能收架真車呢﹗呀哈哈~~~

Ki. Yee 說...

哈哈~你甘大個仔還收到父親給你禮物~ 真係窩心呀~~

你都係時候.... 送下心意給父母!!孝敬一番!!

ivan 說...

直接收到父親既禮物...
我諗都無諗過有得收..haha..

佢應該骨子一算..算到D野...
就係好快有孫抱~
你快D準備吓勒..hehe..
我都要準備吓做定人情先~

你今年應該失手..無辦法~