星期一, 9月 07, 2009

離開

一口路有計劃的念頭,卻沒有離開的勇氣!....跑得有點累.....累到有點不知是為了怎麼而活!....不想再是一樣的從覆著的生活,想忙得有點意義...仲使跑下去會有另一些機會!....但與其等機會...試下另一樣野...又會否更arm 自己!

2 則留言:

ivan 說...

你反正都忙到咁~僅係博係自己生意到啦~
勇字行頭..衝左你就知點做..無得驚咁多~

我轉黎轉去都係咁啦..
你估我真係勁咩..
只係你肯唔肯比機會自己,
感染到令人地比機會你博呢個機會啫..
我覺得~我係衝動派架~唔黎後果..haha
做左~最後做唔到都心安理得囉~我覺得~

JACK 說...

咁都比你知到我restart my blog!!
一切都只係切步!