星期五, 8月 15, 2008

睇奧運

在朋友群中,今屆奧運睇得最多都算係我,早上看直播,晚上看從溫,24小時都正在奧運。

問我邊個台最專業,我唔敢講,個個都話有強大班低,個廠就成鵩人,講野就得果兩個,不過我可以話比你知,我最鍾意睇,唔係Do姐嘅TVB,唔係家樂ATV,而係明珠台.....石仔同鍾sir(記住唔係鐘仔 超凡音)

由早上10:00開始一路由頭到尾做到果日嘅現場賽士無晒為止,舉個例即係可能arm arm 打完boxing一轉就可能去左打網球,可能游完水,就即時飛去打手球,賽程可為之十分緊密,一個接住一個,無得停....non stop ON AIR

可能又係由於係兩個人做晒,反而佢地嘅自由度好大,大到UP咩都得,而最吸引到我果D野就係佢地嘅爛gat.....有幾爛??...爛到真係會笑,爛到估唔到,又有時講錯左,又死兜,兜到十分好笑......果D位幾低死,有時去到D緊張時刻,又會無啦啦爆句歌詞"無敵是最寂寞".....多到不能盡錄!.....

可惜我的暑假經已放完,下星期1開學!.......

4 則留言:

Sideco 說...

係因為今屆D電視台播多左!所以多野睇左!我都睇左好多!如果你有高清仲多四個台添!
往年邊有咁多野播啊!一味都係播精華!所以以前無乜野睇!

Dicky Chan 說...

通常都係3條友做,石金華,陳恩能同翁金華。
最記得係講沙排d 沙個gag

"d沙係精挑細選,真係冇我架"
"一粒石仔都冇"

JACK 說...

re Co: 係家..今年多好多!

re Dicky : 有時聽到...真係會笑架!低能得黎...好過呀叻成日扮勁呀!

匿名 說...

搵到新工啦? 恭喜~恭喜~
GG