星期日, 7月 06, 2008

決擇

到了一個前路決擇的時做候,到低我要高薪,還是想親我還年青,去嚐試一點新的東西,令到自己的道路更加礦闊,就耳一聽當然係後者較為吸引,但所背負的勇氣和挑戰係暫時未能夠預測,我還未想清自己的選擇,現在的時間正好我準備好見工的一切一切!....選擇可能有時係好煩,但我深信有得選一定好過無得選!

4 則留言:

Ki. Yee 說...

將來有什麼事有邊個會預測得到!
還年青時...給時間一點時間去挑戰想行既路, 怕日後會後悔過!!
支持你!!

ivan 說...

都係懷著驚驚地既心情闖下..
有番d危機感好..個人會有d生氣~
挺你~

JACK 說...

re 姬絲 and Ivan: thx a lot!

Sideco 說...

u ar the man!

haha!