星期五, 2月 15, 2008

CJ7

nice nice!.....充滿期待的一套電影,完全沒有令我失望的一套電影!.....

老生常談的主題 + ET/ 叮噹式的故事 + 星爺的個人表現手法......得出的結果竟是會令人哭出來!....

叮噹故事,一向都係小朋友夢寐以求的夢想,誰沒想過在同學面前威風8面,誰沒想過可以有百寶袋,幫你做晒D功課....

PS :最愛開場不久的幾句話....頂到嘅,頂到嘅!..(可能有一日...會出自大家的口中)

3 則留言:

ivan 說...

我都覺得好睇~但唔係咁多人認同..haha..
我爭d眼淚都擁左出黎~好在佢唔係長..頂得住~

JACK 說...

我忍不到woo!

Sideco 說...

我都覺得吾差!