星期五, 1月 04, 2008

再中多拳

剛回個神...再食一拳.....直飛看台....

現在拳賽雖尚未完結,勝負已高下立見....到低是白旗投抗.....還是繼續食拳,至到洗血不止呢!!

我情願你一拳張我擊斃....免得我再想落去!

4 則留言:

Ki. Yee 說...

1.2.3.4.5.6.7.....

jack 再次起身!! 再次挑戰!!!

唔可以放棄!! 加油!!

匿名 說...

鬥志...唔可以輸呀...jack...
聽唔聽到呀...起身呀~~

GG

Dicky Chan 說...

『我俾左$入場睇,你同我講想一拳ko?回水!!』
喂,"以為"唔夠打就想快快收場?球證一日唔吹雞都咪放棄,死都要型,死都要夠轟烈。

JACK 說...

re all : 右腦好想放棄,身體條件反射地站了起來!