星期六, 7月 07, 2007

十年



今年人人都話十年....這就是我的十年前

17 則留言:

Unknown 說...

咦,你都冇乜點變樣喎!依家靚仔左少少咁啦,哈哈!
乜你學校咁yeah有袍著既?

匿名 說...

哈哈哈~

你當年個頭...真係in...

Dicky Chan 說...

睇左兩次先搵到你
而家重靚仔過以前

JACK 說...

RE AA :有D咁嘅樹??

re Crystal :當年最in ...係E個架啦....個個都係咁架啦

re Dicky:當年真的好 se7en

匿名 說...

haha,好快又下個十年,kaka...狒臣

ivan 說...

一眼就睇到勒...
真係無乜點變喎..而家靚仔d~haha~

JACK 說...

re 狒臣:...時光過得真無快

re ii: 再過多10年....就唔會架啦....(出晒D魚尾紋)

Ki. Yee 說...

除左髮形.. 你真係無咩點變喎!!
keep 得幾好呀!! 哈哈~~

(點解你個班咁多男仔, 反而女仔咁少架!?)

匿名 說...

Jack , 一眼就認到你啦!幾時去玩下,clubing or disco? Long time no see la.........^^

JACK 說...

re 姬絲 : 理科班呀ma....女仔係小D架啦

re 佚名人士:去唔緊要...你都比我知你係邊個呀....

Sideco 說...

好在我都揾到你!Ha..!同我當年學生時期既頭一樣!

ivan 說...

我都係"快屎"呢班喎..
我見唔到自己既..haha

JACK 說...

RE CO:當年興呀ma...個個都一個模架啦

re ii :可是你早我幾年呢.....haha

Ryan 說...

很多同學也認不到呢~

JACK 說...

唔好話你唔同班啦....我都唔係好記得啦

匿名 說...

點解羅張相出來嚇人呀?hahaha

JACK 說...

闢邪