星期二, 2月 07, 2006

公司食飯

個期一改再改嘅公司食局終於都到,今年在怡東酒店舉行,D野食真係幾好,值得一讚,賭左幾局3公助下興,開頭都無乜輸贏,之後到左個邪莊,連開幾次3公,殺到無人同佢玩,之後要到個莊家自扣兩點先有人玩,真係咁都得,都係為左大都開心姐.....

最重要時刻就更係揪獎啦,$3000現金同手提電腦就無我份啦,不過就揪到$1000 SOGO禮券,係上次聖誕揪到$500現金券之後又中多一次啦.......開心死

8 則留言:

匿名 說...

嘩~~ $1000 Sogo禮劵都好Good 呀!!

gigi

匿名 說...

我公司d抽奬禮物勁正:來回法國商務機票二張、萬二現金、一萬現金、八千現金、五千現金、NOKIAN70 手機、SONY PSP、三千現金、二千現金、一千現金、五百現金、三百現金….另檯奬兩個各一百現金,不過點正都無我份,奈何﹗呵﹗

Ryan 說...

你們公司真好,我公司冇抽獎,只有飯局

JACK 說...

爆格 有幾多人揪先??一萬現金中左就好啦......
的公司大約70人左右啦,都有過半數人有獎攞

匿名 說...

約千人,抽奬禮物約一百份,為十分一機會。
檯奬有兩個, 另有六分一機會。

JACK 說...

oooooo好多人呀

ivan 說...

睇黎你既橫財運重未過喎~
我就已經氣數已盡~呵呵~

ryan我重衰過你呀~
唔好話公司抽獎呀~
連食飯都無呀~
真睇唔出boss係..唔係好理香港同事~
睇黎香港呢一個基地..
都係保唔得幾耐~haha

爆格個邊需唔需要切雞元呢~呵呵~

匿名 說...

爆格妳公司洗唔洗咁堅呀??
你個留言應該比我腦細睇下...
等佢咪以為christmas果陣...
果4千蚊既dvd機就好貴好巴閉咁..
果個仲有大大獎既添呀!!