星期日, 4月 24, 2005

THE SMALL WORLD


House Ware Fair
Originally uploaded by Jacksit.

今日一早就要去會展睇展覽會,因為今日係最後一日所以要去把東西搭好回公司,我就親今日去行下睇下野

就係咁我同女友一齊去啦!去到會展碰到公司個女PRODUCT DESIGNER 我同大家互相价紹之後,就發現佢地原來係失散多年的小學同學
真係好好彩估唔到世界可以咁細我的新同事景然會係我女友的小學同學....ha ha ha.....
唔知幾時又會發現呀邊個邊個朋友,又會係我邊個邊個朋友呢....?哈

2 則留言:

Ryan 說...

Who was she? i'm afraid that i won't recognize her...hehe ;-p

Ryan 說...

Really? ok, I'll check it then( I'm not sure where I put the "畢業相"...hehe)